Tisdag

Vaknade upp av att jag hörde Leon prata och leka på
sitt rum imorse. Han lät så himla rolig. Leker jämt och ständigt
med lego gubbar.
-Gubben sitta på skotern, brum brum.
-Hejdå gubben, tack för maten! Hej då!
Haha sötnos!
Vid 07:30 kom han styrandes med dockvagnen och jag sa godmorgon
då sken han upp som en sol och kom in och gav mig puss och kram.
Gjorde fika åt honom och medans gjorde jag mig klar.
Var och lämnade honom på dagis för en stund sedan.

Nu sitter jag och väntar på att Alexandra ska komma. Hon skulle förbi sin
mormor innan bara. Ska ta en promenad till Sandströms å se om vi kan hitta
nå fynd. Ska iaf kolla på ett regnställ åt Leon, snart kommer ju slasket.
Sen blir det en sväng på Fahlgrens.
Efter det ska vi ta några busiga bilder haha :D

Ringde optikern igår och fick tid imorgon så de blir gjort iallafall.
Sen provade jag ringa Ullamaj massage men utan framgång så då får jag
väl ringa Markus ist. Hade bara varit roligt att prova någon annan också men
svarar man inte tappar man kunder också!

Nä nu ska jag fika och sen hoppa in i duschen!

Uppdaterar nog sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0