Tisdag

Känner mig inte kry för fem öre.. Halsen har svullit upp
och jag nyser konstant. Har åkt på en ordentlig förkylning..

Får se hur det blir om jag ska jobba ikväll eller inte. Hade ju
varit bra men jag vill varken anstränga kroppen när jag inte
är frisk eller smitta boende.

Varit och lämnat Leon på dagis iallafall. Det var ruggit kallt!
Halvvägs så kommer Elvis upp vid sidan om mig och han brukar
ju aldrig följa efter så jag gjorde en massa ljud för att få han att
springa hemåt men han sprang bara en bit men följde då inte
efter något mer. När jag kom tillbaka så lockade jag på honom och då
kom han från en snödriva helt förvirrad så jag bar hem honom haha.

Imorgon har jag barnmorskan. Som man längtar för varje gång.
Lyssna på hjärtat imorgon och de där rackarns stick i fingret varje
gång.. Tycker de gör mycke ondare än att ta blod från armvecket..
Men det går ju fort som tur är..

Inte så länge kvar tills vi ska på Ikea nu heller. Pappa och Addi skulle
beställa några grejer med oss så det lär nog bli fulla bilen. :)

Taggar som tusan för att gå runt på Birsta och handla upp mina presentkort ;)

Igår hade jag en helmysig dag med mamma. Det var verkligen länge sedan!
Hon kom på kaffe kring 11 tiden så vi satt bara och surrade vid köksbordet.
Sen for vi på mimer för att kolla på en kökslampa. Hämtade Leon från dagis
och for sen till morfar och hälsade på.
När vi kom hem därifrån kröp lilleman i säng så vi gjorde en ny omgång med
kaffe och fikade några mackor. Fick hjälp med att vika några påslakarn och
när Jonas kom hem så for vi på Fahlgrens, återvinningen och sedan iväg till
Brattfors för att handla.
Innan hon for hem så fick hon visa hur man gjorde med undertråden på symaskinen
för det var verkligen en konstig plupp med en spak på. Så idag ska jag nog prova sy
lite.

Hade himla trevligt iallafall :)

Sen på kvällen så gick jag till Addi och sjöng singstar. Lyssnade på musik och surrade
lite. Hon målade mina naglar och gjorde några söta blommor. Känner mig verkligen
tjejig.. Har aldrig nagellack på händerna. Men alltid rött på tårna :P

Nu ska jag göra scones som fika bröd :) Gott!



Saknar dom båda. Vila i frid Liston och Bungi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0