Tisdag

Det blev så jag jobbade tis och onsdag också.
Blir bra med några extra dagar så här slutet på månaden
med.
Idag har jag jobbat till 16:30, for och hämtade lilleman, handlade
på Konsum och sedan hem och göra middag.
For ut till Leif och Gerd vid 18:30. Fick go fika :)
Sen for vi hem efter någon timma med en övertrött Leon.

Han somnade på studs. Jag är alldeles slut i huvdet och känns
som att jag skulle kunna somna stående. Men nu blir det att krypa
ner snart så man kommer upp i någolunda bra tid imorgon så man
hinner något innan jag börjar. 12-21:30 imorrn igen.

Kommer kännas skönt när morgondagen är bortgjord. Sen taggar jag
bara Ikeeeeea! Woho!

Torsdag blir jag och lilleman hemma hela dagen. Storstädning kan jag lova.
Ska ut me alla mattor, skura och göra klart allting hade jag tänkt.

Sängen kallar! Kanske slänger in ett inlägg imorrn. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0