Tisdag

Fick fullt upp dom senaste dagarna så jag har helt
enkelt inte hunnit att sitta vid datorn så mkt.

Nu fungerar äntligen diskmaskinen och jag är överlycklig.
Jonas har förbud på att fylla och tömma den haha ;)

Var på middag i söndags hos fastrarna. Kom hem ganska sent därifrån
men hade riktigt mysigt!

Igår kom Jessica S förbi och surrade lite. var länge sedan så det var trevligt.

Blev så förvånad när min telefon ringde och det stod Alexandra, hon skulle
ju komma hem på måndagen (igår) och när hon ringde så var dom hemma.
Jag och Leon var snabb på att klä oss och for dit. Saknat henne som bara den!
Fick en jätte jätte fin tröja och örhängen och Leon fick en super fin Billabong
skjorta :)
Sen följde hon med när jag lämnade honom på dagis och direkt efter det så
gick vi och käkade på Sunrice. Skulle jobba kväll så hon följde med mig en
bra bit och sen när vi skiljdes åt så pratade vi me varann i telefon.

Duktig som jag är så hade jag glömt nyckeln till mitt skåp. Vägrar jobba i mina
privata kläder. Rusar upp på Lugnet och lånar arbetskläder där, ner i källarn för
att hämta mina skor. Som ligger i skåpet kom ja ju på så jag sprang upp till Åsen
och bytte om och självklart så tog jag kläder som va typ 3 storlekar för små haha
sexigt nanting. ;) Men det gick bra iaf. Men va som förvirrad hela dagen. Glömde stänga
av larm osv :P

När jag kom hem strax efter nio så hjälptes vi åt med pelletsen, sotade pannan och
grejade med tvätten.

Efter det kröp vi ner och såg på tv tills vi somnade. Mkt skönt!

Idag har jag varit ledig. Gick till Addi för hon skulle följa mig på några ställen idag.
Hade synundersökning kl 09:30. Visste att jag hade lite dålig
syn men trodde inte att de skulle va så att jag behövde glasögon. Var ganska översynt
men klarade mig precis för att skicka in papperna. Tur! Nu måste ja boka en ny tid så
jag får hjälp med vad jag ska ha för glasögon osv. Kommer att bli skönt att slippa huvudvärken
iallafall. Har just nu bara läsglasögon när jag sitter vid datorn och det funkar riktigt bra
men annars i övrigt kan de ju va bra.

Efter det gick vi och fikade på Näslunds.
Tog en sväng förbi djuraffärn så katterna skulle få en ny leksaksråtta.
Elvis har skinnflått den som dom hade :P
Sen gick vi på Ica för att hämta ut mitt paket.
Och slutligen gick vi på Konsum och handlade.

Kom hem, la Leon och sedan satt vi vid datorn en stund.
Addi for hem för ett tag sedan och Leon sover så jag satte mig vid datorn igen.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Bara lugnt skulle jag tro.
Är ledig imorgon också men jobbar torsdag och fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0