Värst..

Värst va duktig jag har varit på att uppdatera idag ;)

Vaknade strax innan 18 så det blev inte att vila allt för länge.
Leon kom och väckte mig. Gjorde varm chocklad och mackor.
Hade gått lite för länge innan jag åt så jag började må så illa.
Drygt när man fortfarande är hungrig men så har jag blivit i
mina tidigare graviditeter också så man får väl försöka äta
mer regelbundet.

Leon är ute med Jonas, dom har kört snöslungan och nu startade
skotern precis. Den ska ner från vagnen och Leon har blivit lovad
att få åka lite. Han blev ivrig på att få följa med ut! :)

Ikväll ska vi mysa ner oss i soffan me lite karra och en film!
Mysigt!

Ha en trevlig kväll, d ska vi ha :)



Hittade ett gammalt kort på datorn. Är taget för lite över ett år
sedan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0