40+2

Fortfarande ganska lugnt.. Haft några starkare sammandragningar
men inte så mkt mer. Börja bli så nyfiken på att veta om det blir en
flicka eller pojke. :)

Dagen blev inte riktigt som planerat.. Jonas hade glömt att he över
Leon´s bilstol från bussen.. Taggade upp Leon på att vi skulle fara
till morfar och hälsa på och att han kunde få åka lite fyrhjuling då
så jag duschade och gjorde oss klara. När vi precis låst dörren så
får jag sms av Jonas att han glömt bort att flytta över stolen.
Rackarns!

Men då tog vi vagnen och gick på Sandströms. Leon hittade en plinga
med en giraff på som han ville ha och sedan provade vi en cykelhjälm
som även fick följa med hem. Den han har haft är ganska mkt för stor
så han behövde verkligen en.

Blev en cykeltur för honom när vi satt fast plingan och jag fick halvspringa
efter honom :P Men det är bra att han håller igång mig nu på slutet ;)

Sparkade lite boll och grejade på ute tills vi gick in och åt lunch. Kikade film
en stund och sedan körde vi igång me storstädning. Bäddat rent, skurat och
dammsugat. Känns så skönt när det är gjort.

Sedan kom Carro förbi och surrade en stund.
Blev middag och Leon fick bada efter det. Vek lite tvätt medans han var i badet
och när han var klar så fick han hoppa i säng.

Imorgon ska han fara till sin pappa. Ska försöka vila mest hela dagen då jag ändå
är ensam och behöver verkligen vila upp mig. Sover så dåligt på nätterna..

Lilleman på fyrhjulingen hos moffa me sin nya hjälm :)


Vagnen :)



Spjälsängen :)


Nu är vi helt redo för att möta vårat lilla underverk. :)

Ska bli skönt att få bort den stora kulan och röra sig lite bättre snart.
Men man saknar den ju ganska fort efteråt. Sparkarna är bra mysiga!

Jonas har varit helt underbar under graviditeten. Fått massage typ varenda
kväll, frågat ofta hur jag mår och hur allting är, pussat, strykt och pratat till
magen, frågat mkt och alltid funnits till 110%. Helt underbar, världens finaste
sambo helt enkelt! <3

Nu ska jag avrunda för ikväll och fortsätta se livet på BB. Skriver nog imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0