40+3

Tjingeling!

Blev som sagt en sväng till Lögdeå, stannade till 12:30 ungefär.
Hämtade upp Jessica och gjorde bort några ärenden. Handlade
åt mamma och for ut igen med det och sedan hem igen.
Blev bullar och mjölk och en massa surr med Jessica innan hon
for vidare :)

Skrev ju förra veckan att jag sett en taklampa på mimer som jag
ville ha och idag så berättade jag om den för mamma och jag fick
den utav henne! Super glada mig! Så jag skyndade dit och hade sån
tur, det fanns bara en enda en kvar och den är nu min!! :D
Jonas ska få hänga upp den efter middagen, lägger ut bild senare!

Tack så mycket mamma ♥ ♥ ♥

Nu ska jag alldeles strax börja med middagen och sedan ska Jonas få he
upp lampan. Göra bort städningen på toan och ta en promenad.

Kvällen blir väl annars ganska lugn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0