Blir gaaaalen

Varför blev det så äckligt kvavt och varmt så fort igen för?
Jag håller på att gå åt ! Redan hunnit med att duscha för andra
gången idag och jag är bra nog sugen att hoppa in igen.

Skulle fara till Carina vid 11:30 men de va inge ström i bilen så
det står på laddning nu... Irriterande.se... Den gör så här om man
inte kört den på typ två-tre dagar.. Skulle göra ett ärende åt Carina
innan vi skulle komma så jag hoppade ju in i bilen och skulle göra bort
de där fort.. Nähä ut me vagnen å gå.. Nog för att jag verkligen behöver
alla promenader jag kan få just nu men de va väldigt fel tillfälle..
Suck...

De positiva som hänt idag är iaf att jag fick sms om att vagnen finns
för att hämta ut nu så Jonas ska hämta den när han kommer från jobbet.
Känner mig alldeles upp i varv :D Ska packa och göra skötväskan me bebbens
grejer då så få jag ha en egen väska.

Ska kirra lite bilder till imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0