Helfrän !





Snacka om mäktig! Nästa sommar skulle jag vilja ha en egen likbil.
Har velat ha en så länge jag kan minnas.. Denna var inte lite frän! :)
Kostar ju därefter också ;)

Dagen har rusat iväg. Hann inte ens vila ngt idag utan det fick bli en ordentlig
städar dag istället så kan jag skippa städningen imorgon :)
Dammsugat och skurat, dammtorkat och greja med tvätt, bäddat rent osv.

Diana och Andreas har varit förbi med barnen så fick vi kika på lillknodden också. :)
Nog börjar man känna sig ordentligt sugen på att få hålla i sin egen nu. Snart snart...

Ska lägga mig och kika på kniven mot strupen nu och bara ta det lugnt.

Imorgon kommer Petra och Folke hit. Blir en promenad och sedan får vi se vad som händer :)

Ha en trevlig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0