Idag kom det !

Fick hämta ut mitt körkort idag. Det gick fort! Trodde att det skulle
dröja några dagar till iaf nu när det är semester och sånna saker.



Jonas har farit till garaget och skulle hjälpa till me nå grejer så jag njuter
av lite tystnad här hemma när Leon somnat för ca en timme sedan.
Ska värma rispåsen och ta en glass hade jag tänkt. :)
Imorgon blir jag och lilleman ensamma hela dagen lång. Baby ska gå dommare
för sista gången i år. Skulle inte förvåna mig om vattnet eller ngt går imorgon då
bara för att. Haha näe det tror jag inte. Men saker sker ju oftast när det inte ska ske ;)
Som tur är har han inte allt för många mil hem.

Vet inte riktigt vad vi skall hitta på imorgon. Simon skulle komma tillbaka med bilen
ikv ir imorgon så då får vi väl ta och hälsa på någon hade jag tänkt..

Idag har Petra och Folke varit hit. Haft det riktigt trevligt. :) Tog en promenad innan dom
for hem också. Så skönt att vara ute och gå med någon. Blir så tråkigt att gå själv..

Blev så dålig på slutet att uppdatera med bil & text vecka för vecka så jag hade tänkt
jag ska bjuda på två bilder nu och lite egen text ist..

Nu har vi 11dagar kvar till BF, mätaren på bloggen orkade jag inte ändra. Skaffade den från
första UL vi gjorde men under andra UL så fick vi gå 5dagar bakåt. Nog för att jag inte tycker
att man ska fokusera så mkt på beräknat datum. Måste ju vara det dummaste dom kan tala om
för människor. Då borde det vara bättre att säga att man är beräknad till tex slutet utav Juli.
Bebis kommer när den är redo i vilket fall som helst.
Börjar känna mig mega sprängd i magen. Den är för det mesta stenhård och jag kan knappt ta
mig ur sängen längre. Nästan omöjligt att andas när jag ligger på rygg. Gått upp 8kg mer nu än
vad jag gjorde med Leon. Totalt 19kg än så länge. Det känns i kroppen vill jag lova. Benen och fötterna bär på en hel del vätska som syns under kvällarna.
Längtar efter att bli som vanligt igen samtidigt som en graviditet är det finaste och mysigaste man
får vara med om enligt mig!
Taggar faktiskt förlossningen nu samtidigt som jag njuter varje dag av att kroppen är hel och
att man inte behöver ha ont någonstans.

Hade inte tänkt lägga ut några närmare bilder på magen när den är bar. Hatar mina bristningar
mer än något annat men vad tusan.. Hade dock hoppats på att inte få några fler eftersom dom
var många och stora redan från första graviditeten men det blev några fler..




Tur man får ngt fin för det :)

Nä det får nog bli allt från mig ikväll.. Ha en trevlig helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0