Lördag

Fått mig en härlig sovmorgon. Skulle dock vilja sova lite
längre men nu kan jag inte somna om igen.. :)

Igår for jag ut till Torrböle kring tio tiden. Blev bestämt att vi
skulle fara en sväng till stan. Pappa skulle ha något till gräsklipparen
så han fick släppa av mig på Mariedal så kilade jag in på godishuset
och barnens hus. Köpte en flagga till Leon´s cykel och en film.
Blev en väldigt billig resa till stan för min del.. Hämtade ut nå grejer
som Jonas skulle ha till bilen och hämtade en massa nybakt av faster.

När vi kom tillbaka till pappa igen så beslöt vi oss för att fara ner till
älven så Leon skulle få bada. Pappa och Leon tog fyrhjulingen och jag
tog bilen. Blev där lite över en timma och Leon hade jätte roligt.
Badade hela tiden och rullade sig i sanden :)

Sen for jag hem direkt. Leon skulle få sova över så jag skyndade mig
hemåt kring 17:00. Hade bestämt med Jonas att vi skulle ut till Ava och
käka på Mias. Gudarns va god mat dom gör där!!

Efter det så fick jag för mig att vi skulle göra något. Bowla eller se på bio
och Jonas valde bowlingen så jag ringde Carro och Magnus och frågade om
dom ville me. Carro vart jätte taggad så vi for och hämtade upp henne och
sen in till Stan. Var inne strax innan 21:30 och när vi går till kassan för att
betala och ta en bana så säger han att vi kommer för sent, de stänger kl 22:00.
Gud så irriterande.

For till SF och kollade när bio filmerna gick och när vi kommer till ytterdörren så
låser dom på framsidan. Sista bion börjar 21:30.

Snacka om otur... Så det blev en repa på stan och sedan hem igen.

Somnade omgående och vaknade strax innan 09:00.

Ska väl upp och ta fram fika nu och väcka baby :)

Ikväll ska vi grilla hos pappa och sedan vet jag inte vad det blir.. Någon bebis
verkar det inte bli iallafall. Blääää va less jag är på att bara vänta nu..

På Tisdag har jag tid hos BM och har jag inte fått innan dess så blir det tid för igångsättning.
Vill verkligen inte bli igångsatt.. Och barn i Augusti nu helt plötsligt?

Jaja det går inte att styra så värst mkt över det...

Ha en trevlig lördag! De tänker vi ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0