Lördagkväll :)

Blev en sväng till Torrböle imorse. Hälsade på farmor och farfar
en stund. Blev lite fika och kaffe innan vi for upp till pappa..
Han var inte ens hemma så vi hämtade bara leksakerna som Leon ville
ha med sig hem och sedan for vi en sväng till Lögdeå och hälsade på mamma
och Lars.. Leon fick åka ett varv med gräsklipparen med Lars och gissa om han
var nöjd.. ;)




Efter det så blev det hemfärd.. Simon och Cicci skulle låna bilen kring 15:00.
Gjorde lite sen lunch och kikade på en film, jag somnade på soffan som vanligt
och Leon fortsatte filmtittandet :P

Pappa ringde kring 18:00 och ville ha chaufför till och från dansen med Janne
så jag hörde med Simon och Cicci om dom ville sitta här medans jag var borta.
Jonas hade inte kommit hem så jag hade ingen som kunde passa Leon medans han
sov och det ställde dom upp på! Oerhört tacksam! :)
Så kring 20:30 var jag i Torrböle igen. Fick ta pappas bil eftersom vi inte skulle rymmas
allihop annars. Lämnade av dom, hem till pappa och bytte bil och sedan hem igen.
Ska fara och hämta dom kring 01:30 igen.. Känner mig dock redan trött :P Men nog ska de
gå bra..

Nä uppdaterar väl imorrn igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0