Måndag 4 Juli

TjingTjing!

Har haft så mkt för mig de sista dagarna så det har helt
enkelt inte funnits tid för att sitta vid datorn..

I fredags var jag upp på kommun och fixade med papperna
som ska in till FK om föräldrapenning. Äntligen är det gjort!
Sedan blev det bara en slappardag för mig och lilleman.
For och lämnade honom hos moffa på kvällskvisten för han skulle
sova där hela helgen.

På lördag så vaknade vi kl 11. Tror aldrig någonsin att vi har sovit
så länge någongång. Jonas var mega grämen men vad gör det?
Kring 12 så rullade vi in mot stan, Tjoffe och Eve följde också med.
Var på utställningen i några timmar och sedan rullade vi vidare för
att handla lite mat. For på någon garagegrillning. Mkt trevligt.
Satt där och surrade i timmar innan vi for ut på crusingen.
Sedan vid 00:45 rullade vi hemmåt.
Somnade som stockar vill jag lova!

Söndag klev vi upp kring 12. Fikade och for sen till Torrböle för att
hämta hem lilleman. Blev kvar några timmar hos pappa..
For och handlade lite käk på konsum, hem och åt middag innan vi for
och hälsade på Jessica och Hansa.

Vi for inte hem förens 21:30. Hade så mkt att surra om :)

Trodde på fullaste allvar att vi skulle behöva fara in på förlossningen igår.
Redan lördagkväll började jag få ganska ordentliga förvärkar som höll i sig
ganska länge men var oregelbundna så det brydde jag mig inte så mkt om
men igår söndag så började det kring 14:00 och höll på till 22:00, oregelbundet
men började bli tätare under eftermiddagen och när vi var hos Jessica.
Gjorde så ont så det inte ens gick att säga något under tiden dom höll i.
Sen började det värka ut i ryggen och benen men jag tyckte att det skulle va så
onödigt att fara in om det inte skulle fortsätta under natten så vi for hem och la
lilleman och såg sedan en film.
Idag ska min BB väska packas!

Imorse måste jag ha stängt av väckaren som ställdes på 07:40 för jag vaknade
när Leon kom in imorse vid 08:20 så det blev lite panik här hemma.
Skulle ju på dagis som börjar 08:30. Fikade och gjorde oss lite snabbt i ordning
men när vi kom dit så stod det bara två bilar på parkeringen och när jag öppnade
så fanns det ingen där..
Dagis var stängt hela förra veckan för att dom skulle byta avdelningar i åldrar
men som jag har fattat det så ska det vara öppet nu. Man blev erbjuden att vara
på något annat dagis under förra veckan ifall man jobbade och verkligen behövde
lämna men det var ju bara under förra veckan... Förstår ingenting.. Så vi fick fara
hem igen.

Nu leker lilleman med lego och jag har börjat med tvätten.
Ska strax börja vika de som är tvättat. Sedan ska köket städas, tömma masiken
och sedan ska bb väskan samt väskan som Leon ska ha med sig till moffa när vi åker
in packas.

Uppdaterar senare med bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0