Onsdag

Gokväll!

Blev som sagt en sväng till Addi imorse. Leon tyckte att det
var knepigt till en början att vi skulle ta bilen och varenda bil
vi mötte så hojtade han "kör inte på den bilen!!" "akta blommorna"
osv osv ;)
Fikade där och sedan tog vi en promenad till Utterströms och Konsum.
Hjälpte henne hem med påsarna och sedan for vi till Jessica och Saga.

Blev där några timmar och sedan följde dom med oss till Nordmaling.
For och handlade tillsammans och sedan kilade dom hem igen.
Glömde dock Leon´s bilstol i Jessicas bil, vi tog den när vi skulle fara
och handla så vi skulle rymmas allihop.. Rackarns drygt det kändes
men jag får väl fara och hämta den imorgon när Leon ändå ska fara
till sin pappa..

Morgondagen lär bli lugn för min del.. Har inget speciellt alls inplanerat..
Min kropp vill bara sova sova sova så jag ska tillåta mig en tupplur imorgon
när det känns att det behövs.

Ikväll lär det väl inte hända så mkt mer. Ska ta mig an ett städryck och en dusch.
Kika om det går något bra på tv´n.



Världens finaste syster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0