Onsdag

Fick sovmorgon till 08:30. Gudomligt skönt vill jag lova!
Då klev vi upp och fikade tillsammans och nu leker lilleman
med bilarna medans jag sitter här.
Ska alldeles strax köra igång med dagens projekt.

Idag ska jag rensa i Leons rum, kasta leksaker som gått sönder,
plocka undan bebisgrejerna, skallror och sånt o köra dom i tvätten
som jag inte hann med förra veckan.
Sedan måste jag göra om lite i garderoberna för just nu får inte
allting plats och det behövs en hylla till åt bebben. Blir nog bra :)

Igår var Jonas och köpte en ny gungställning. En sån där stor i stockar
i trä med stege på sidan. Hade ju planer på att vi skulle bygga en sån och
he en rutschkana på sidan men då fann han en på blocket så det var ju toppen :)
Kommer nog bli bra! Sedan fick Leon en sandlåda av mormor och Lars när han
fyllde år så den ska få stå bredvid.
Så småning om i sommar så ska vi ta tag i att lasta lekstugan och ta ner den till
oss men det blir ett litet projekt. :)

Påtal om igår så var jag och Addi ut och lämnade Leon hos mamma kring 11:00
och efter det blev det en sväng på Fahlgrens. Dom hade fått hem en super fin
sitt ute möbel eller vad man ska kalla den. Den stog som på ett stativ och hängde i
en båge så man satt i en svart korg med 3 tillhörande kuddar. Blev tvär kär!
Stod inget pris men är dom inte allt för dyr så ska jag nog köpa två stycken i slutet
av månan.
Efter det så var vi hem till mig och hämtade all pant och några påsar som skulle på
återvinningen, gjorde bort det och sedan kilade jag in på AF och lämnade papperet.
Hem till Addi och började packa upp en massa flyttkartonger. :) Blev jätte bra!
Sedan hem till mig igen, fick till slut tag i hon på kommun så hon skulle skicka ut ett
nytt arbetsgivarintyg. Toppen!

Nä dags att köra igång då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0