Sådärja..

Nu är båda väskorna packade. Kan inte komma på något som
jag glömt ännu iallafall.. Är allt som det ska med bebis så "åker"
man ut från BB efter ett dygn när man är omföderska så långvarig
blir vi ju inte om det inte kommer något på vägen..

Hade tänkt stanna 2-3 dygn med Leon men vi blev kvar nästan två
veckor.. Ingenting blev som jag hade tänkt mig. Men allt som har med
förlossning och dagarna efter går ju egentligen inte att planera alls...
Hoppas på att allting blir motsatsen till sist. Minns inte ens hur jag kom
från förlossningen till bb. Alldeles borta dom första dagarna.
Sedan upptäcktes det att Leon hade fått ett virus så han fick antibiotika
i en vecka, sond matades och låg på barn 4. Jag fick ha kateter i 6dagar
och kunde knappt stå på mina egna ben. Fick hjälp vid duschning dom två
första gångerna sedan började jag sakta men säkert repa mig igen.
Men jag hoppas verkligen att jag slipper må som jag mådde då igen.
Det sägs ju att man glömmer hur det mesta kändes men det kommer jag nog
aldrig någonsin att glömma. Huvva..





Nalle puh pyjamasen bara måste med! De var det första plagget som
Leon fick ha! :)



Känner mig så grymt illamående idag. Nästan som att det är någon
magsjuka på gång. Hoppas verkligen inte.
Sen drog jag på mig en ordentlig förkylning under helgen med hosta
snorig och ont i öronen. Illa! Få se om lilleman kan vila något idag så
kan jag göra detsamma!

Blev bara taget två bilder från födelsedagen så jag bjuder på dom här!




Nu blir det ut och hänga tvätt sedan vila vila vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0