Sova sova sova

Jag är totalt helsprängd idag !!
Kom hem kring 03:00 inatt från Torrböle men fick sova till 08:30 så
det bör inte ha så värst mkt med det att göra.

Gick och la mig igen kring 12:00 och låg ca en och en halv timma.
Då kom Jonas och tjatade om att vi skulle gå och ta en mjukglass och
sedan gå en promenad.. När han tjatat ett xantal gånger orkade jag inte
lyssna på de längre så det var bara att kliva upp..
Sagt och gjort. Trodde aldrig att jag skulle orka gå så här långt som vi gick
idag. Med kulan och allt.. Men ryggen är mindre nöjd..
Somnade direkt vi kom hem igen. ca en och en halv timme.
Är fortfarande lika trött.

Nu har vi precis ätit. Jonas och Leon kikar på film och jag ska snart ta en varm
dusch och sedan värma rispåsen.
Ska lägga Leon om en stund och då ska jag krypa ner i sängen och glo på tv tills
jag somnar. Lär väl ta 10sek så har jag somnat.. Men vad gör det..

Imorgon blir en lugn dag med städning. Tisdag har jag BM. Ska prata om förlossningen
och sådant..

Duschen kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0