Tisdag

Godmorgon!

Vaknade av en mardröm imorse och Leon kom som
ett skott in och frågade vad det var. Han tyckte inte
att det var så värst allvarligt och fösökte få mig att
kliva upp istället men sen fick jag en massa kramar.
Sötnosen!
Drömmer så grymt mkt nu. Om förlossningen, om
det skall bli en pojke eller flicka, att något hemskt
ska hända och ja.. Fantasin har inga gränser..

Har provat ringa trafikverket nu på morgonen och beräknad
kötid var 13min, när jag väntat i 13min så blir det en annan
ton och då säger telefonsvararen att jag får ringa upp senare
och sen kopplas jag bort. Sååå irriterande när man suttit och
väntat. Då får dom ringa upp tycker man ju!

Sen såg jag i papperen från löner att det inte stämde de månader
jag jobbat där. Närmare bestämt 1år och 1månad. Det står istället
att jag bara jobbat 3månader så jag ringde upp hon jag träffade i
fredags och gissa vad?! Hon har gått på semester..
Ringde växeln och blev kopplad till en annan på löner men hon var ute.
Det är med andra ord som vanligt när man ska ha tag på någon..

Sitter och väntar på att Addi ska dyka upp snart. Blir en kopp kaffe och
sedan ska vi rulla mot Lögdeå för att lämna lilleman hos mamma.
Han ska få vara där över dagen :)
Sen ska jag följa Addi på Fahlgrens och sedan ska jag på AF för att lämna
in de sista papperet.

Igår eftermiddag fick jag värsta städrycket.
Gjorde rent ugnen och alla plåtar/galler.
Dammsugade och skurade alla golv. Dammsugade sofforna, duschade
blommorna, tvättade alla dörrlister, rengjorde fläkten i köket och hängde
ut samt vek en massa tvätt.

Det var riktigt skönt med en varm dusch efter det!
Cyklade till Addi kring 21:30. Hon har redan fått det så mysigt i nya lyan!
Kommer nog bli toppen bra det där!
Sen for jag hem kring 23:00.

Nä duscha håret och kirra sminket nu så jag är klar när Addi kommer!

Ha en trevlig dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0