Torsdag

Hallå!

Hel skönt väder ute idag. Funderar på vad jag skall hitta på...

Leon har åkt till sin pappa.. Förstår inte varför det ska kännas så jobbigt
varje gång han säger hejdå mamma.... När jag vet att jag får se honom ikväll
igen.. Ja det är inte lätt..

Hade tänkt se en film, värma rispåsen och käka lite godis idag men det kändes
som att det var för fint väder för det..

Igår var jag och lämnade Leon hos moffa kring 11:00, kilade hemåt och inväntade
Addi som jag hade ringt och väckt upp för en sväng till stan. Behövde verkligen fylla
på lite i kyl och frys. Trodde först inte att det skulle gå att övertala henne med till slut så.. ;)

Hittade detta på hennes blogg, som beskrev morgonsamtalet mkt bra ;)

"Vaknade imorse av att någon viss Emma Jacobsson ringde och terrade mig till ja inte klarade av att dissa hon längre! Och självklart möts man av en SUPER taggad röst i andra änden av luren.... DU DU DU DU, jag har vääärldens idé...  ska vi fara in till stan.. Och ja ba NEEEEEEEJ de är inte sant. Klockan va typ 9 och alldeles klarblått på himlen. Men dum som jag är (eller snäll) så självklart följer väl jag med henne in till stan en supervarm dag som denna och shoppar istället för att ligga på stranden och pressa. hahaha!"

Var hemma kring 16:30 igen. Rengjorde kylen och stoppade in varorna. Baby skulle klippa
gräset så jag började plocka ihop grejer som skulle till återvinningen, for och kastade det
och sedan blev det en sväng till Leif och Gerd.
Rullade till Torrböle och hämtade hem lilleman, gjorde varm oboy m ostfrallor när vi kom hem
och sedan fick Leon krypa i säng.

Jag och Jonas gick ut och tvättade bilarna och dolade på lite.
Sedan blev det ett välförtjänt glas cola när vi kom in, satt och diskuterade flicknamn.
Vi kan inte riktigt komma överens om just flicknamnet.. Men det löser sig nog ;)
Pojknamn är redan klart.. :)

Vaknade kring 03:00 inatt och hade två ordentliga sammandragningar men lyckades somna
om ganska fort igen.

Idag kom Leon in kring 07:00, låg och såg på barntv med honom någon timma och sedan klev
vi upp och fikade. Lekt med nå bilar fram tills att han blev hämtad.

Ska ut och hänga lite tvätt snart och sen vet jag inte vad jag skall sysselsätta mig med...

Petra kanske skulle kika förbi en sväng idag. Då blir det en sväng på Fahlgrens så ska jag
köpa 3 nya uteblommor. Mina blev typ för låna så dom orkar inte stå upp längre. Trots att
dom har fin färg och allt.. Tråkigt..

Nu ska jag ringa och göra bort några samtal och sedan ta tag i tvätten..

Hör sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0