Då var dom iväg..

Ska bli spännande och se om Leon orkar se hela
föreställningen. Han var mega taggad nu innan dom
for iallafall. Fick tuppkam i håret och hade ena handen i byxfickan
när dom for så han såg bara allmänt söt ut ;)

Fick även höra första svordommen idag. Jag måste börja tänka
på mitt språk.. Han sa helvete typ sju gånger inom 15min..
Tänkt va fort dom tar efter.. Men jag är samtidigt förvånad att han
inte sagt något tidigare eftersom jag svärt ett x antal gånger per
dag :P

Edelweiss har fått vara ute med.. Vi gick ut allihop och han såg så
himla nöjd ut. Satt och luktade på löven på buskarna här runt om.
Sen var han bara borta.. Kunde inte hitta honom någonstans så jag
blev tvär orolig att jag skulle tappa han också men en stund efter att
Jonas och Leon farit så kikade jag ut genom fönstret och då stod han
vid grannhuset så då ropade jag på honom och mötte han ute på gatan.
Nu ligger han och myser i sängen och ser hel nöjd ut :)

Jaha vad ska man hitta på nu då??



Kommentarer
Postat av: Millah

Vilken söt bild :) Hoppas allt är bra! Kram // Millah

2011-06-08 @ 11:37:25
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0