Fredag

Haft så mkt för mig så jag har inte orkat uppdatera om kvällarna..

I onsdags så for Leon till dagis och jag städade som sagt övervåningen.
Blev mkt bättre där uppe och nu vet jag vars jag har grejerna iallafall.
När lilleman var hemma igen så tillbringade vi hela eftermiddagen och
kvällen till att vara ute och greja. Satte några jordgubbsplantor, rensade
ogräs och lite sånt där. Mamma och Lars var hit också :)
Sen fick Leon leka med grannens dotter Linnea medans vi mammor stod
och surrade :)
Brände mig som tusan på axlarna men skönt me lite färg :)

Igår for Leon till sin pappa strax efter nio, då satt jag vid datorn en snabbis
innan jag gick över till grannen på kaffe.
Blev där en liten stund och sedan ringde kusin och undrade vars jag var.
Hon stod och knackade på så jag kilade över hem.
Blev av med lite grejer som jag inte skulle ha kvar och efter att hon farit så
gjorde jag mig klar för att gå till tandläkarn. Gjorde avtryck för en ny bettskena
då min första inte sitter som den ska. Tog bara 15min så jag gick förbi Addi och
väntade på att pappa skulle komma och hämta mig där.
For till Torrböle kring 15:00 och stannade tills 19:00 när Jonas kom och hämtade mig.
Hjälpte pappa med lite städning inför kalas. Blev mkt snyggt :)

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Verkar ju bli lika varmt som alla andra dagar...
Visst är det skönt med värmen men man vet ju inte vars man ska ta vägen i denna hetta..
När baby kommer hem så ska vi fara till pappa och fira födelsedagen som jag missade datumet
på.. Som alla andra år.. Men det värsta var nog att han fyllde 50 i år och jag glömde bort dagen..
Men sånt händer. :P

Nu är det bara en vecka kvar tills vi far till Frösön! Är så grymt taggad så det finns inte!!
Ska bli så grymt skönt att få komma bort några dagar och se något annat..
Känns lite små drygt att det är så långt bara men det får väl gå. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0