Fredag

Haft fullt upp så uppdateringen har fått vänta lite..

Igår var jag hos barnmorskan, kände efter hur huvudet låg,
lyssnade på hjärtat, mätte magen och ett stick i fingret :)
Huvudet ligger neråt och det kändes inte lite skönt att höra!
Fick känna också! Då var det någon där inne som blev suris ;)

Fick förlossningsplanen och pratade lite snabbt igenom några
funderingar ang förlossningen som jag hade.
Är klar med vad det blir för smärtlindring och hur jag vill ha det
så vi får väl sätta oss någon kväll och knåpa ihop ett bra brev
till förlossningen. :) Det börjar närma sig..

Efter BM så for jag och Addi in till stan. Hon skulle köpa tv och
lite andra saker.. :) Själv blev det några sommarplagg till Leon,
gjorde bort hans födelsedags presenter, underkläder till mig
och 3 plagg till bebis. Svängde in en snabbis på systemet innan
vi skulle hem, blev en alkoholfri vin och två alkoholfria öl till mig
samt några öl till Jonas som satt på nålar när vi komme hem ;)

Blev en sväng till Leif och Gerd på kvällskvisten för att hämta kylbagen.
Surrade en stund och rullade sedan hemåt.
Klippte Jonas, tvär städade, spelade lite kort och sånna saker innan jag
fick mig en välförtjänt massage efter en lång dag i stan! :)

Nu är dom iväg på skogsnolia med pappa. Får väl se när dom kommer hem
men måste snart dra mig upp och fika innan mitt humör sviker.
Har inte gjort packningen så det får bli nu och sedan väntar jag bara på dom
så sticker vi! Första stopp blir övik för handling inför helgen och sedan raka vägen
upp!
Har jag nämnt att jag taggar?! Så mysigt!

Datorn hänger med så det kanske blir någon uppdatering under helgen men den
ska väl för det mesta vara avstängd. ;)

Ha det så bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0