Gårdagen :)

Att jag överlevt värmen kan jag inte fatta. Jag har iallafall
insett att en resa till utlandet inte skulle vara något för mig.
Igår hade vi som mest 45grader i solen och man visste ju inte
vars man skulle ta vägen. Sjukligt varmt.

Blev en kaffe på altanen kring morgonkvisten. Grannarna satt
ute så dom kom över och surrade en stund. :) Dom skulle iväg
och köpa en pool åt barnen vilket inte lät som en dum ide alls..
Jonas körde igång med att laga trappen till altanen och jag började
putsa rutorna utvändigt. Kändes så skönt när det äntligen var gjort!

Jag och lilleman kilade över till grannarna sen. Hade trott att han skulle
hoppa i på en gång men icket. När jag klev i och stod där så vågade han
också hoppa i och efter en stund fyllde vi små hinkar och kastade vatten
på varann.
Leon tyckte inte att det var nå roligt alls till en början och surade bara men
när han fick kasta tillbaka så blev det tillslut roligt.
Sedan fick jag och Nina helt plötsligt för oss att kasta på varandra också.
Ungarna måste ju trott att vi var galen. Jag fyllde skurhinken och lyckades
blöta ner hon riktigt ordentligt :P Men när vi gick hem så var jag helt genom
blöt jag med. Hel kul :D

Umgicks med Carro på eftermiddagen och sedan grillade jag, Jonas och Leon
en massa gott och tog sedan en promenad innan lilleman skulle gå och sova.

Skriver mer senare idag/ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja ja hoppas verkligen de :) De kommer säkert gå bra men ja är så fjantig ibland att man tänker att ingen får vara där inne å se, men de går ju liksom inte :P haha* Tack!

2011-06-12 @ 13:18:00
URL: http://minforstagraviditet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0