Hemma igen..

Känns ändå ganska skönt.. men helgen har varit fantastisk så det hade
varit roligt att stanna några dagar till.. Vi åker nog tillbaka nästa sommar
men kommer att stanna några dagar till då.. om det inte bär av någon annanstans.

Vi bestämde oss för att inte stressa hem alls så resan hem tog väl 5-6tim.
Stannade till på gårdscafe och loppisar! Har aldrig tidigare gjort det och
det fanns hur mkt loppis skyltar som helst mellan Östersund och Sollefteå så vi
hade himla trevligt!! :) Gjorde fyra riktigt bra fynd och handlade för inte ens 200kr!

Tog tag i den jobbiga upp packningen på en gång när vi kom hem. Annars blir det ju
bara liggandes i flera dagar. Blir en massa tvättning imorgon! Hoppas på att vädret är
bra så jag kan hänga ut allting.

Jonas for till garaget en sväng, precis lagt lilleman.
Kl 21 börjar million dollar baby som vi ska se och sedan blir det att sova.
Jag ska sitta på körskolan imorrn. Börjar dra ihop sig för teoriprov ;)
Sedan börjar min sommarperiod imorgon, jobbar 16-21. Känns helt sinnes att jag
snart går på mammaledigt. Kommande helg blir min sista arbertshelg och det känns
väl ganska skönt. dock lite små drygt att jobba 20tim bara under helgen. Men det ger
lite klirr i kassan me storhelsersättning :)






Lilleman matar kameler :)






Utsikten från våran stuga :)


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0