Jätte taggade mej !

Skellefteå resan blir av i eftermiddag!
Jonas hade hittat några fälgar som han ville köpa så
då blir det två flugor i en smäll! Jag är jätte taggad!

Edelweiss som nya katten heter ser ut så här.




Ska bli så spännande! Körde dock ihop sig så pappa kunde inte ta
Elvis förens nästa fredag men jag hoppas det ska gå bra. Edde
var tydligen mkt förtjust i andra katter.. :)

Annars idag då.. Jag och Leon for på lekparken en stund men han
tyckte inte att det var så himla roligt idag så vi blev inte där så värst
länge..

Tog några bilder iallafall..





Efter lekparken for vi ner på djuraffärn och surrade med Anna en stund.
Sedan gick vi hemåt och Leon har käkat en glass medans vi satt ute på altanen.
Solen gick i moln så vi gick in igen.

Inväntar att Jonas ska komma hem nu.. Han är och hjälper någon me en hästbuss
men trodde att han skulle vara hemma på en liten stund.

Nu ska jag göra nå fika och se film me lilleman.

Uppdaterar ikväll me biler på nykomlingen :)


Kommentarer
Postat av: Erika - Gravid Tvåbarnsmamma

Ah okej!

Ja, det är jag. :) Hållit på med hästar i 18 år. Dock inte nu pga vår dotter är super allergisk. :( Himla tråkigt! Haft flera egna hästar förr. Saknar det som bara den.



Kram

2011-06-03 @ 19:31:44
URL: http://www.minbebis.com/blogg/erikas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0