Lördag

Tjingeling!

Klockan hann bli så mkt innan vi var hemma igår så
jag orkade inte med någon uppdatering..

Leon var rastlös gånger tusen i bilen både vägen dit och hem.
Drog av sig bältet, sa emot allt man sa, lyssnade inte på någonting,
skrek och allt möjligt.
Ändå åkte vi bara 17mil enkel väg igår och när vi ska till Frösön
i slutet utav månaden så har vi ca 37mil.. Hur ska det gå frågar jag
mig.. Men då får vi ta med några leksaker och något gott att tugga på
så hoppas jag det ska gå bra..
Fick köra ett antal mil igår.. var ju som passande när man åkte så långt.
Men det var ju typ tusen kameror.. Halv drygt..

Innan vi for hem så svängde vi in och käkade på max i stan.
Var hemma vid 21:00 ungefär.. Leon somnade som en stock
vilket var mkt skönt.

Nu har han åkt på någon förkylning och är lite mer hängig idag men han
verka ha lika mycke spring i benen för det.. Han ska då få göra tidig kväll ikväll.
Kring 18:00 hade jag tänkt att han skulle få hoppa i säng.. Blev så sent igår och han
vaknade normal tid imorse samt att han är hängig.. Han ha fått alvedon så få ja se om
det kan bli nå bättre. :) 

Är ensam hela dagen idag.. Jonas har farit till Piteå för att gå dommare och kommer
tillbaka kring 21:00 ikväll.. Sen är det bara en enda dag kvar som han ska gå dommare
så det ska bli skönt när det är slut för i år ;) Sen är det dags för våran knodd att komma
så han har sagt nej till de andra förfrågningarna.

Vad ska man hitta på för skoj idag då? Inget märkvärdigt skulle jag tro.. Ska iallafall
gå och köpa lördagsgodis till lilleman sedan ska vi hem så han inte behöver vara ute
så länge.. Ska väl städa lite iallafall men annars inget planerat..




Edde var då verkligen för mysig. Ha aldrig träffat någon så social katt
förut och ändå är han lite små rädd fortfarande.
Imorse väckte han mig kring 06:00 och bet mig i pannan! När han såg att
jag hade vaknat började kan kurra. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0