Onsdag 1 Juni

Tjingeling!

Igår for vi som sagt till Ikea. Hade en heltrevlig dag! :)
Fick dock sätta mig och vila 100ggr men det gick ju bra de med!
Blev min billigaste Ikearesa någonsin faktiskt och det känns mega bra!
Köpte inget onödigt som jag inte skulle ha utan de blev lite nya blommor,
en förvaringsgrej med lådor till min garderob, en tavla till sovrummet,
en pall till Leon som ska stå inne på toan när han borstar tänderna, hmm ja
vad blev det mer? Inte så mkt mer skulle ja tro..
Hittade en sjukt snygg adidaströja på intersport som jag inte kunde låta bli
att köpa och sen handlade jag lite mat.. Det var allt. :)

Var borta ca 10tim. Helt underbart att komma hem igen!
Mådde inge vidare på hemvägen och blev sämre under kvällen.
Tog en dusch och alvedon. Somnade ganska fort som tur va..

Idag känner jag mig fortfarande lite halvdålig. Små ont i huvudet och lite illamående.
Hoppas det går över snart!

Nu på morgon så har jag och Jonas varit till Sara och skrivit under faderskapet så allting
är klart med det! Nu har vi gemensam vårdnad om vårat ofödda barn ;) Känns lite konstigt
att ha skrivit det där redan men skönt att slippa det sen!
Sara tyckte att det skulle vara pappans dag idag eftersom han juridiskt blivit far så jag ska
lyxa till med någon god middag hade jag tänkt :)

Rensat garderoben ganska nydligen och ska göra mig av med det jag inte använder..
Lagt ut några annonser på tradera. Ganska skoj emellanåt :)

32 fulla veckor har jag gått idag.. När ska jag egentligen förstå att vi snart ska få bebis?
Var in på barnens hus igår och kollade om jag kunde hitta något som vi behöver men det
känns nästan fel. Jag tänker mig att det är minst 6månader kvar och att "jag har gott om tid
på mig att köpa de där sen". Det har som inte sjunkit in ännu.. Knepigt.. Jag lär väl få en chock
när jag får se bebben för första gången.. Kanske det känns lite mer verkligt när vi köpt barnvagnen,
satt in babyskyddet i bilen, burit ner spjälsängen och börjat "boa". Jag hoppas det iallafall.. :)
Tänkt att det är dags nästa månad.. Helt galet..

Nä nu blir det lunch!



Saknar honom!

Kommentarer
Postat av: felicia - 19 år och mamma

hejsan =) hittade din blogg på libero! hoppas allt är fint med dig!

2011-06-01 @ 14:44:10
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0