Onsdag

Vilket härligt väder det är idag alltså!!

Leon fick ha shorts på sig när han for till dagis
och tuppkammen var ett måste enligt honom. ;)

När jag kom hem så hämtade jag tidningen, tog på Edde
halsbandet och följde han ut en stund.
Tog fram nå fika och läst igenom tidningen för en stund sedan.

Har ställt upp dörren med en blomkruka. Det är så himla skönt ute
så det var bara ett måste! Edde har varit in en snabb sväng men nu
var det en stund sedan. Aja han kommer väl in senare..

Nu hade jag tänkt gå upp och städa lite där. Ska bära ner bebiskläderna
hade jag tänkt och sedan ska jag slå in nå paket och skicka iväg.

Dom stannade och såg hela cirkusen igår och jag blev så förvånad att han
orkade sitta still i två timmar! När han kom hem så berättade han om motorcyklarna
som hade kört upp och ned i en stor boll och att det hade åkt tre hundar på en liten
ponny - de var jätte tokigt :)

Sen kommer mamma och Lars hit. Längtar :D

Uppdaterar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0