Onsdag

Hade gjort mig i ordning för att tillbringa förmiddagen
framför datorn på körskolan när jag precis kom på att
sotarn skulle komma mellan 9-11 idag. Enda dagen som
jag tog mig i kragen och verkligen skulle fara.. Men det
är väl som vanligt när man tänkt sig något :)
Har tid hos tandläkarn nu kl 12:10 för att prova och hämta
min nya bettskena. Hoppas den är bättre än mina förra..

Sedan ska jag handla lite och hämta Leon. Blir lite tidigare idag
men jag orkar inte gå hem för 30minuter och sedan tillbaka igen..

Edde kom precis in. Han hade förvandlats till svart! Full av lera och
en massa boss. Praktiskt med en helvit katt? Nja inte alls skulle jag tro.
Han har fullt upp med att tvätta sig ren nu. ;)

Jag längtar tills på fredag... Vill att de ska vara nu nu nu.
Men snart så är det dags att fara. Ska göra klar packningen imorgon.

Nä börja göra sig i ordning för att fara till tandis då.. :)

Lägger upp bilder på kulan när jag kommer hem för imorgon kommer
jag inte hinna med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0