Onsdag

Godmorgon!

Gårdagen blev rätt så lugn. Addi var här en stund och efter
att hon farit så la jag och Leon oss på soffan och somnade
bägge två. Jag vaknade bara efter en stund av hur sjukt varmt
det var men lilleman sov två timmar.

Käkade middag när Jonas kom hem och sedan for vi iväg till Brattfors
för att gratta Carro :) Hade väldigt trevligt så 20:45 rullade vi därifrån.

Idag är han inte så mkt bättre tyvärr. Ska få lämna han hos grannen en timma
idag medans jag kör min absolut sista körlektion innan uppkörningen.
Sen ska han få ta ett bad och en alvedon och sedan får jag hoppas på att han
kan vila en stund.

Annars lär det bara bli lugnt idag..

Får se om lilleman vilar idag så blir det nog ett inlägg till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0