Städat färdigt :)

Blev en ordentlig röjning uppe. Efter ca 2,5timme var jag klar
och hade samlat ihop i en hög de som ska hes i väg och det som
ska kastas. Blev litegrann iallafall. Hittade flera par shorts som är
i Leons nuvarande storlek som jag inte visste om så det blev ju toppen.

Gick igenom bebiskläderna också. Kan inte förstå att jag haft en sån liten
skrutt! Höll nästan på dra med mig storlekar i typ 72 också bara för dom såg
så små ut men då insåg jag hur stor dom egentligen är och att det är ett bra
tag tills bebben kan ha dom så dom blev kvar uppe.
Leon har storlek 110 nu så man blir väl lite storleksblind när man tittar på
dom där kläderna :)
Fick då med mig en hel kasse ner till källarn så ska dom tvättas upp och göra
i ordning bebbens låda senare i veckan. Är ju ingen panik men det är väl alltid
skoj :)

Nu ska jag göra i ordning kaffet tills då mamma och lars kommer förbi och
sedan ska jag på kiosken och inhandla snus innan jag hämtar hem Leon.

Hörs sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0