Tisdag

Har inte hunnit gjort något av det jag skulle hinna med nu på morgonen..
Får väl ta tag i allt annat efter att Leon är hämtad.

Fikade och läste tidningen efter att lilleman var lämnad imorse. Han ville gå hela
vägen till dagis och det gick gallant! Skönt det och det lär behövas till senare eftersom
det inte blir någon syskon vagn eller ståbräda som man får snubbla över stup i ett. :P

Gått igenom posten, packat paket som ska skickas, rensat bland en massa papper
och letat barnvagn. Surrat med mamma ett bra tag imorse med, alltid lika trevligt
att surra på en stund om allt möjligt :)

Senare måste jag ta tag i lite städning och vika mitt mega stora klädberg. Hade tänkt
mig över till Nina och surra lite med :)

Rackarns vad förvärkarna börjar bli kraftiga nu. Är verkligen stor skillnad från Leons graviditet..
Man får en liten påminnelse av smärtan om vad som komma skall.. Inte länge kvar alls nu men
ändå känns det som en evighet att vänta dom här sista veckorna.. Ska bli så mysigt att snusa på
liten bebbe sen!

Beställde ett överkast till våran säng i dag. Gillar inte alls när man bäddar utan. Och mitt förra
fick jag slänga så det var välbehövligt med ett nytt. Hade även 50% rabatt så det blev super billigt!


199kr med rabatten, köpt från Jotex.

Ska visa hur sovrummet blev inom kort, väntar bara på den stora väggtexten som
jag vill ha upp före! :) Blev så snyggt!

Igårkväll blev det en cykeltur med världens bästa Alexandra. Var så himla rastlös
att jag inte visste vars jag skulle he mig men redan efter 5mins cykling var jag less :P
Då var det bara att trampa på när jag lix lurat ut henne. Mys!

Nä nu blir det en snabb städning innan jag hämtar Leon!


Kommentarer
Postat av: Jessica Strömberg

Jaaag komma också vilja snusa bebis sen!! :D

2011-06-14 @ 22:46:13
URL: http://lillamy-skruttungenblogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0