Tisdag 28 Juni

Hade en riktigt trevlig dag igår med en massa besök.
Pappa kom ganska tidigt, han hade köpt en elmotorcykel
till lilleman och som han körde runt på den där alltså.
Helnöjd blev han men den kunde ju leva om lite mindre :)

Sen kom Nina och Linnea över medans vi grejade med tårtan.
Farmor och farfar kom en liten stund efteråt och efter dom for
så gick vi ut med barnen, sedan över till dom för att hoppa lite
studsmatta.

Jag och Leon gick hem kring 16:30, då kom Jonas hem också.
Hängde lite tvätt och laddade kaffekokarn för lite mer folk som skulle komma.
Jessica och Saga samt mamma och Lars kom ganska samtidigt.
Leon fick en sandlåda av mamma och Lars så Jonas ska få ta å bygga ihop den
under veckan :)
Magnus och Elin kom senare samt Elins barn. Ungarna badade lite i poolen som
Leon fick av Saga och Jessica.

Sist men inte minst kom Carro förbi så det blev lite surr å kaffe åter igen :)
Var dock mängda trött efter dagen och inte så tvär social men ikv fyller Carro år så
då ska vi dit en sväng om Leon blivit piggare.

Han har fått lite feber, förkyld och ganska så hängig för tillfället.
Har inte blivit så mkt fart från honom denna morgon precis. Fikat och legat i soffan.
Hoppas på att han ska kunna somna så han får vila en stund.

Hade lilla uppkörningen igår och det gick bra. Gjorde en liten miss men annars så
vare inga problem. :)

Idag ska jag leta fram lite mer bebiskläder.. Saknar en hel del så jag ska gå igenom det
som är uppe igen.. Sedan ska jag samla ihop bebisleksakerna, skallror och sånna saker och
köra dom en vända i maskinen.
Hänga ut lite tvätt och sen lär det väl inte bli så mkt mer.
Hade sån tur så Addi skulle handla lite grejer som jag behövde från konsum så slipper
jag dra med mig Leon ut.. <3

Nu blir det en snabb dusch å koka lite kaffe. Snart kom gumms :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0