.,.

Har städat färdigt för idag. Leon har hjälpt mig med att
dammsuga och skura sedan tog jag badrummet och alla hörn
med klorin så nu är det färdigt där inne med. Luktar inte direkt
gott av klorin men det luktar ändå som rent eller nått.. :P

Leon har somnat för en stund sedan så jag hade tänkt lägga mig
och spela en stund..

Kom så längligt imorse när jag hämtade posten så hade Leons nya
byggare bob film kommit. Vi har redan hunnit se den två omgångar..

Loke har fortfarande inte kommit hem.. Gillar det inte alls.. Han har inte varit
borta mer än 5timmar sedan han kom hem igen efter alla månader.. Förstår
inte vars han håller hus.. Dom brukar ju inte va borta så länge när dom är kastrerade
heller.. Hoppas han kommer hem snart iaf..

Imorgon funderar jag på lite bakning. Behöver verkligen fylla upp frysen med lite
godsaker. Men frågan är bara vad man ska hitta på för skoj.

Nästa vecka åker hjärtat till fjälls. Fy va tråkigt det känns.. Men nog ska det gå bra..
Addi ska va inneboende någon/några nätter så då få vi hitta på nå skoj :)
På torsdagen ska Leon va hos sin pappa tills på kvällen iaf..

Nä nu ska jag spela en stund innan Jonas kommer hem :)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0