Freeeedag <3

Ja då var det fredag igen. Veckan har varit så lång känns det som!

Vaknade av att Leon låg och hostade imorse kring 07:00 så jag gick
och stoppade om honom och sedan somnade jag om, vaknade 08:45
när han kom in och väckte mig. Så himla skönt att sova så länge!!

Nu ligger han och ser film. Själv så ligger jag kvar i sängen och myser.
Bebben har precis vaknat till och sparkar för fullt :)
Är dock mega tråkigt när man kikar ut genom fönstret... Det snöar för fullt.
Den här vintern har nog varit den värsta någonsin. En evighets vinter..
Är så less på snön nu. Altanen som till och med hade torkat upp när vårsolen
var framme eftersom vi skottat av allting.. Vägarna som hade börjat bli slaskiga
och det var så härligt att se underlaget igen.

Igår var det en riktig slappar dag. Låg på soffan med Leon medans han såg på
film så läste jag en del i teoriboken och en stund senare hade jag somnat.
Vilade någon halvtimma och sedan ringde Jessica som ville komma förbi.
Hon och Saga var här vid 15:30 och for hem 20:00. Spelade kort, drack en massa
kaffe och käkade middag tillsammans. Jätte mysigt att umgås en lite längre stund.
Ingenting som känns ovant precis när vi bodde vägg i vägg lite över ett år. Väntade
ungarna samtidigt och var ju såklart mammaledig samtidigt så vi tillbringade mkt tid
tillsammans. Det kommer jag att sakna den här gången.

Mot kvällen så såg jag lyxfällan medans Jonas och Magnus skruvade ihop skotern.
Jonas fick alla delar igår och det var någon som var måttligt överlycklig ;)

Snart ska vi börja göra nå fika och sedan kör vi igång med lite städning.

Loke har varit borta sen igår mitt på dagen och har fortfarande inte kommit hem...
Gillar verkligen inte när dom sover ute på natten. Då vill jag ha dom inne..
Hoppas han kommer hem under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0