Godmorgon!

Vaknade för 30min sedan ungefär. Bebis är i full
gång vilket h*n inte brukar vara på morgonen utan
efter 22:00 i vanligafall. Men mkt mysigt :)

Leon ligger i soffan och ser Byggare bob. Är så skönt
att han lärt sig att få ro och titta på film.
Speciellt idag. Har världens huvudvärk. Inge trevligt alls.

Stoppat i mig nå alvedon så jag hoppas den försvinner snart.

Igår låg jag och baby å löste korsord tillsammans. Började med
det i förrgår. Riktigt mysigt och man somnar väldigt fort efter det
faktiskt :P

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på.. Skulle ha tagit mig upp och
gjort något att fika men jag väntar nog med det en stund.
Såg att Leon ätit en banan. Han glömde skalet på bänken ;)

Annars så ska jag vika ihop tvätten som jag hängde upp igår. Och tvätta
lite mer. Men nu är det inte så mkt kvar.

Är värsta stormen ute idag så jag tror vi håller oss inne.. Skulle ha varit
iväg och handlat men jag får beställa med mamma istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0