less less less

Listan känns oändligt lång på allting som gör mig less idag..
Världens sämsta dag på åratal känns det som..

Jag är less på folk som inte håller de dom lovat.
Less på att förlåta folk fast jag blivit sårad.
På alla dom som höjer på ögonbrynen när jag vill
göra något som andra tycker är omöjligt.
Less på att höra att jag är fjantig när jag inte tänker
ge mig i en diskussion när jag vet att jag har rätt.

skulle kunna göra listan meterlång tror jag.. men klagandet
gör ingenting bättre... kurar ner mig i soffan och vilar en stund.


Kommentarer
Postat av: Marie

Förstår din känsla allt för väl. Folk anser så mycket och är ibland väldigt okänsliga med att delge allt de tycker man ska och inte ska göra.

Du har rätt i att klagandet inte gör det bättre, men det kan kännas skönt att få vräka ur sig ibland, att för stunden faktiskt få självömka lite så länge man inte stannar kvar i den känslan.



Det blir bättre!

2011-03-05 @ 19:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0