Lördag

Fått sovmorgon till strax efter nio. Så himla skönt!
Leon och Jonas klev upp en liten stund tidigare och fikade.
Nu ser Leon på film och Jons håller på flytta bilar.
Ska strax hoppa in i duschen och göra mig klar för att dra till
backen. Leon är inte helt frisk ännu men han kan ju inte hitta
inne hur länge som helst heller..
Jonas och Magnus ta skotrarna medans Jag, Elin och ungarna
åker bil. Ska väl grilla och sedan får jag se vad som händer :)

Har fått något konstigt med ögonen på morgonen också..
Bara dessa rader har tagit ca 10-15min. Allting har bvivit
dubbelt och bara att läsa en blogg finns ingen chans att göra
just nu iallafall. Hel skumt är det och huvudvärken har redan¨
kommit..

skriver mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0