Onsdag

Precis lagt Leon men inser att tiden är för kort för att lägga sig
och vila nu så det får jag skippa.

Har börjar i teoriboken 1 idag och fyllt i frågor så långt som jag
kommit till i körningen så nu ska jag vänta lite och ta åt mig det
jag läst om. Börjar med stora boken imorgon hade jag tänkt.
Efter middagen ska vi ut och köra en sväng så jag tror att jag
nöjer mig med det sedan.

Det fina vädret försvann och blev till storm istället. Huvva va tråkigt.
Halkigt är det överallt också. Vill knappt gå ut utan barnvagn. Är så himla
rädd för att man skulle ramla me kulan och allt men man får väl försöka
hålla sig på benen :)

Vann en film på tradera idag med. Hoppas jag får den till fredag.
Det blev en annan byggare bob film. Är så less på att se samma avsnitt
varje kväll :P Leon kan se ett och samma gärna två tre gånger..

Satt och funderade på vad man ska skaffa för vagn till bebis. Det är ju visserligen
ett tag kvar men man ska ju veta vad man vill ha också. Blir det en helt ny så kan
leveranstiderna bli ganska långa.. Sen kom jag på att jag sålde babyskyddet så
det måste också inhandlas. Annars kan vi ju inte åka nå bil :)
Har klurat på hur jag ska göra för Leons del också.. Vägrar ha en syskonvagn. Tungt
och klumpigt.. Vill inte ha någon rasslande ståbräda heller som man kommer att snubbla
fram på.. Han är ju som förtjust i att åka vagn men aja ja får se hur det blir med den saken.

Rackarns.. Kom precis på att jag glömt lämna in lönepapperna så det måste jag verkligen fara
iväg och göra ikväll. Himlarns också...



Jag och Emil våren 2010. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0