Onsdag 2 Mars

Har varit något fel på blogg.se så jag har inte kunnat uppdatera
något under morgonen men nu så!

Har hämtat Leon på dagis och precis lagt honom. Han ligger i sängen
och tycker lite synd om sig själv att han inte får vara vaken men han
var så himla trött så han somnar nog när som helst.

Idag har jag grejat med lite städning. Toan och köket är gjort och även
dammsugat hela huset. Ikväll blir det att återgå till den eviga tvättningen.
Jag byter tröjor 3gånger om dagen ibland.. Men det är bara att gilla läget.
Har kommit in i dom veckorna i graviditeten när han svettas för ingenting.
Drygt men vad gör man.. 

I förrgår (måndag) hade jag min första körlektion också. Började på industriområdet men det
gick så pass bra så vi for in och körde en runda i centrum i Nordmaling.
Det gick faktiskt över mina förväntningar.. Fick inte panik för att det var mötande
bilar iallafall. :P Annars brukar jag tycka att det känns så trångt så jag vill helst av
allt stanna tills alla bilar kört förbi.
På måndag är det dags igen! Har bokat in mig på teorikursen som är på 7veckor och
börjar vecka 11. Sen är det bara att boka upp sig tätt för alla körningar. Nu jäklar ska
jag göra bort det. Känns som en stor sten på axlarna att det aldrig kommit till skott.

Jobbade på Lugnet igår och skulle eg jobba tors och fre på Åsen men hade sån tur som
fick ta bort dom passen när jag fick veta att det gick magsjuka där. Vill verkligen inte få
den igen. Speciellt inte nu under graviditeten så det blir så man inte får behålla maten.
De skulle nog inte bebben må så bra utav så jag håller mig hemma veckan ut iaf.

Snart ska Elvis flytta hem till min pappa också. Fy tusan så lugnt det kommer att bli här..
Kommer nog att sakna att han är så överdryg och tar allt han kommer åt, biter sönder alla
mina hårsnoddar mm. Men han passar inte att bo så här centralt. Sitter utanför bilverkstan
och väntar på att få komma in, är även för feg för att slåss mot den satans katten som är
här jämt så han är alldeles förstörd när han kommer in.. Loke däremot är otroligt skygg när
han är utomhus. Det är knappt så vi får klappa han när han är ute och inne är han världens
keligaste. Men jag tkr det är bra att han inte vill ha med annat folk ute att göra. Dessutom
så skyddar han reviret här mot den andra katten.
Skulle jag få tag i den där katten så skulle han inte komma tillbaka och störa här ngt mer
iallafall. Han är här jämt och ständigt och utmanar bägge hela tiden. Less som attan på han..

Idag har jag iallafall gått 19fulla veckor. Känns som att veckorna helt plötsligt gick hur segt
som helst när ultraljudet visade 5dagar bakåt från de första ultraljudet som hade sagt fem dagar
till framåt. Men men. Sånt är livet :) Känns ändå helt galet att det (bara) är 21 beräknade veckor
och sedan är vi en till i familjen. Då låter det inte lika långt borta. :)

Nu kom Jehovas eller va de va för nått förbi och plingade å knackade en massa på dörren.
Frågade om jag hade ett barn som låg och sov eftersom jag öppnade dörren så försiktigt
så jag svarade ja med en irriterande ton. Sen undrade hon om jag var kristen eftersom jag
fått barn, det är ju en sån fantastisk skapelse. Näe jag är inte kristen eller tror på någonting
annat svarade jag och då fortsatte hon om bigbang och allt möjligt. Sen tog hon fram en annan
lapp om snusning och rökning hur farligt det är och hur dumt det är att använda och undrade vad
jag tyckte om den saken och då sa jag att jag snusar själv så jag tkr ingenting om andra som använder det heller. Då blev hon bara tyst och frågade om jag ville ha lapparna så jag kunde läsa.
Haha omg! kan dom inte bara skaffa sig ett jobb!!

Nä nu ska jag spela en stund innan baby kommer hem :)



Här är en bild på magen som togs i går, 18+6 (v19)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0