Sådärja...

Då är kycklingen i ugnen. Hittade nån viklökskyckling
när ja va å handla idag så ja tänkte att vi skulle prova den.
Är säkert gott :)

Gick inte så där toppen bra för mig me pärmarna idag. Gav de 3 försök
sen gav jag upp och satte mig å läste i boken istället.
Fick mellan 10-13 för många fel alla gånger.. Tappade konsentrationen
när jag satt och läste för det var så mkt spring där så jag gick hem istället.
Aja nya tag. Får bara satsa mer på läsningen så ska nog de där gå bättre.

Mamma och Lars var förbi hit och drack kaffe en bra stund med.
Bad hon hämta Leon innan dom skulle komma så hann jag vila en timme.
Mkt skönt!

Håller som sagt på med maten nu, har hunnit bädda rent och plocka lite disk.
Sen ska jag greja med lite tvätt och annars vet jag inte vad det blir ikväll.
Blir iaf att se BB. de får man bara inte missa. Men det är ju ett bra tag kvar tills
dess :P

Imorgon ska Leon till sin pappa så jag ska sitta med teorin så länge jag bara orkar.
Sen när Jonas kommer hem så ska vi ut och köra en stund. Ska bli skoj!

Har varit full fart på bebben idag. Annars tkr jag ungen inte verkar göra annat
än att sova. Känner någon puff ibland och sen blir det lugnt igen. Kanske det håller
på att förändras :P Skulle vara roligt om den kunde vänta på sig iallafall. Nu är fötterna
neråt och det är dom som rörs allra mest..

I väntan på Leon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0