Torsdag

Igår kväll kom Addi efter att hon slutat jobba.
Spelade 500 ett ex antal gånger, käkade kladdkaka och
drack vårat alkoholfria vin som för övrigt smakade väldigt
gott :)
Leon hade fruktansvärt ont i ena örat, la han först vid 17:30
men han vaknade och grät hela tiden så han somnade väl
om vid 23:30.. Var till han tre gånger under natten och blåste
på hans öra en liten stund. Sovit som en kratta i natt och var
knappt människa när jag vaknade för dagen..

Vid 09:00 kom Leons pappa och hämtade honom.
Jag och Addi drack några koppar kaffe innan vi for iväg till
optikern. Bestämde mig för en båge som var helt okej. Inte
precis den jag hade tänkt mig men den var ganska snygg så
glasögonen skulle vara färdig på 2-3 dagar så jag får dom väl
i början av nästa vecka. Gudarns så skönt det ska bli!

Efter det for vi in till stan. Fikade på max och for sedan på coop och
handlade lite mat.
Jag och Addi fastnade för likadana solbrillor som vi köpte också :)
Var dock ingen sol ute idag men dom kommer nog till användning snart
hoppas jag :)
Sen for vi och hälsade på hennes pappa och sen en sväng förbi min pappa.
For hemåt igen efter det.
Städade bilen, sorterade en massa grejer som vi sedan for och slängde på
återvinningen. Hängde undan alla vinter jackor så det blev lite mer plats i hallen.
Både jag och Jonas har så många jackor så det finns knappt någon krok över.

Sedan gick vi och vilade en timma och då hade klockan hunnit springa iväg till 18:30.
Upp och vika lite tvätt innan Leon kom och det blev sängen direkt för honom eftersom
föregående natt blev så få timmar. Han sov inte ens hälften av vad han brukar göra
så det var nog välbehövligt.

Under kvällen har vi bara spelat kort och sett på film.
Såg Dear John. Den är så himla bra!

Ringde en signal till Jonas med. Han var precis på väg i säng.
Saknar honom så himla himla mkt. Vill ha hem honom nu!

Ska lägga mig och sova nu. Vet inte vad jag ska hitta på för något imorgon.
Leon är fortfarande hängig så vi blir då hemma iallafall.. Kanske städa skåpen
i hallen eller nått. Det skulle behövas iallafall..

Skriver mer imorrn. Godnatt !



My Only One <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0