Torsdag 24 Mars

Leon åkte strax efter nio. Bakade scones innan han for så
vi fikade tillsammans.

La mig och vilade kring 10. Tur jag ställde klockan på 12 för
när den ringde kände jag mig helt sprängd och hade helst
sovit någon timme till.

Har kollat igenom posten och annars inte gjort så mkt.
Mamma skulle komma hit strax efter två med en dosa snus.
Är värsta stormen ute så jag kände mig inte så taggad på att gå ut.

Bemanningen ringde om helgen så jag ska jobba lör och sön.
Var tal om det igår att det var fyra lediga pass i helgen så jag förstod
nästan att jag skulle jobba. Men då missar jag skoterfolkracet som vi
hade tänkt fara på.
Jonas hade tom tänkt låna en skoterpulka så jag och Leon kunde få
åka skoter dit ist för bil. Men men pengarna ska ju in..

Imorgon äre äntligen lön. Då ska jag och lilleman storhandla på konsum, sedan
hämta ut kupan till kökslampan som äntligen kommit samt fara och köpa galonkläder
till dagis.

Imorgon kommer dödsannonsen in till tidningen om morfar.
Jag fick välja dikten.

Så tappert du kämpat, du borde ha vunnit.
Men döden var starkast, nu friden du funnit.
Du visar dig glad inför vänner och kära,
vi glömmer dig aldrig du stod oss så nära.

Tycker den är så himla fin.
Är begravning den 8 April iallafall. Då ska Leon få följa med morfar
på hans jobb och kika på skogsmaskiner. Det lär han gilla!

Nu ska jag göra ett snabb ryck med städningen, sedan ta en bild på kulan
och efter att mamma varit hit så ska jag kura ner mig i soffan framför en film!

Uppdaterar snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0