Vaken redan...

Kan inte somna om igen. Fast då skulle det bara bli 30min till iof..
Var helt sprängd när jag kom hem igår kväll.
Jonas hade gjort varm oboy och tagit fram mackor. Mkt välbehövligt!

Sedan for han iväg till Sunnansjö för att skjutsa Jessica kustin, Hansa
och en annan till puben. Jag hann somna innan han kom hem men tvär
vaknade när han kom. Somnade lika fort igen.
Sen vaknade jag igen kring 04:00 när han kom hem igen. Visste inte vad
klockan var då men han sa att dom hade farit in till stan och käkat så jag
kikade på klockan och förstod att han inte drev med mig :P
Sen kunde jag inte somna om igen...
Jessica hade fått åka in med ambulans för att hon ramlat och slagit huvudet.
Hoppas verkligen att det gick bra!

Nu ska jag snart börja göra mig i ordning för att kila iväg till jobbet.

Kändes små drygt nu när man dragit fram klockan en timme. Än fast det
bara är en timma så tänker man ändå att "klockan är egentligen"..

Dags att göra sig klar då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0