Fredag

Blev en sväng på Häggan igår men fanns knappt någonting
alls som föll i smaken.. Blev en svart/vit randig klänning och
en "topp". 175kr för allt inte illa alls.. Men hade hoppats på att det
skulle finnas mkt mer där..

Är dock inte lika roligt att köpa kläder när man börja va höggravid
men magen ska ju bort snart så man får försöka tänka lite så ifall
man hittar något :)

Blev en snabbis in till stan också. Addi skulle kolla på en tv.
Själv handlade jag mat och hittade två par skor!
Ett par ballerina skor för 29kronor och nya skateskor. Mina vita
hade blivit så fula och väger dessutom 10kg per sko. Hittade ett
par svarta med döskallar igår.
Det var utförsäljning på outlet butiken upp till 90% rea.
Mina skor hade kostat 800kr och fick dom nu för 299. Riktigt bra! :)



Idag blir det bara lugnt för mig och lilleman.. Pappa kanske skulle kika
förbi en sväng.. Lär väl hamna i nån städning som vanligt..

Tapetserade igår så nu återstår bara fondväggen och tapeter runt dörren.
Blir så snyggt så!! :)

Nu ska jag duscha håret och sen ska vi gå på blommaffärn och köpa något fint
att plantera på morfars grav. Sedan blir det hemåt igen.

Uppdaterar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0