Fredag

Verkar bli en helt underbar dag idag så den ska spenderas
ute! Ska fara och köpa nå kakor och festis för att sen gå på
lekparken med Leon. Blir nog mysigt :)

Jonas for imorse och kommer hem söndagkväll. Lika tråkigt
varenda gång han far iväg men snart är han hemma igen!
Vad ska man hitta på för mysigt på kvällarna då??
Kanske en film å något gott när Leon somnar. De lät som en
bra ide..

Ska dra mig ner på djuraffärn sen och köpa Royals kattfoder för
utekatter.. Elvis är ute konstant och har gått ner i vikt så han
skulle verkligen behöva outdoor..
Sen ska jag på Apoteket för att hämta ut pencilin och innan vi
går hem från lekparken så ska jag handla lite på konsum för
helgen.  Ska nog unna mig en ny korsordstidning ;)

Pratade med Jonas igår efter att han kommit hem från jobbet om
kattungarna jag sett på blocket och när jag hade beskrivit hur dom
såg ut och sagt att jag tycker det är smartast att skaffa kattunge nu
under sommarn så dom blir vana vid att vara ute nu så sa han att
det gick bra att jag ringde och bokade två stycken. Då finns ju såklart
inte annonsen kvar!! Galenskap! Hon hade 6stycken och la ut annonsen
samma dag.. Irriterande :P Men jag får fortsätta leta heltenkelt..

Tapetserade lite igår med.. Har redan blivit jätte mysigt! Kommer bli mega
snyggt när det är färdigt! :) Början av nästa vecka är jag lovad att det ska
vara klart iaf :)

Kanske man skulle ha hoppat in i duschen och gjort sig klar för att gå ut..
Leon håller på att byta blöja på sin docka just nu och sen skulle hon sova så
han lär ju ha fullt upp iallafall ;)

Ha en trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0