Lördag 7 Maj

Kilade iväg och inhandlade pringels strax efter inlägget
igår och kröp ner framför en film. Mkt mysigt :)

Sen knackade det på dörren och det var Carro som kom förbi
med blommor så jag kokade kaffe och surrade på en bra stund :)
Jonas kom hem och då fick jag presentkort hos UllaMaj på 1tim
massage så jag ska ringa på måndag och boka in mig!
Hon menade tydligen att det bara var dom 12första veckorna i graviditeten
som det kunde vara farligt med lite mer seriös massage så det ska bli UNDERBART
att gå och få massage av henne nu!

När Carro farit så tog vi bilen och kilade upp till Torrböle en snabbis.
Stannade hos farmor och farfar så komme pappa ner dit.
Sedan for vi upp till han en sväng innan vi sedan for hem då Leon skulle
komma tillbaka.

Fick en lyxsolstol av pappa som jag längtar tills jag ska vika ut och använda!
Sedan fick jag pengar av farfar och fastrarna. Mkt bra :)

Simon och Cissi kom förbi en stund efter att vi kommit hem och lite senare på
kvällen kom Magnus och Elin förbi.

Började ju såklart spöregna igår så det blev ingen grillning men idag har vi strålande
sol så vi taggar för grillning ikväll istället :) Ska kila iväg och handla på en stund.

1 Juni öppnar det stora rea tältet på Häggan och gudarns som jag längtar!
Jag och Addi kommer att hänga på låset den dagen!

Nu har nätterna börjat bli jobbiga med för lite sömn och allt som hör där till.
Kan inte andas när jag ligger på rygg för det blir för tungt och jag sover som bäst
när jag ligger på ryggen. Benen domnar om jag ligger på sidan och jag måste kliva
upp någon/några gånger per natt. Hämta vatten, gå på toa, sträcka på benen och
allt möjligt. Känner verkligen av det att sömnen blir mkt störd.

Upp och Hoppa! Nu ska vi iväg och inhandla nå gofika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0