Lördag

Jag har fått sova 10timmar inatt. Så himla skönt!

Såg BB igår och efter det så ringde baby. Surrade bara
en stund och sedan sa vi godnatt och jag kröp ner i sängen.
Somnade direkt men vaknade kring 02:00 för att det var för
varmt så jag fick he igång takfläkten och sen somnade jag nog
lika fort igen :)

Leon kom in och ville se barn tv nu på morron så jag fick sova i 45min
till! Inte illa alls.
Nu har vi precis fikat. Sitter och klurar på vad vi ska hitta på för något
idag då.. Tror jag ska dra upp nå sopsäckar och rensa en massa skåpar
och garderober. Det skulle då behövas! Lät ju faktiskt riktigt skoj :D
Älskar att slänga grejer :P Så får det bli..

Uppdaterar sen idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0