Måndag



Pluggat på lite teori ikv. Gjort repeditioner och skrivit i böckerna och svarat på frågor
från körningarna jag gjort. Det gick iaf gallant :)
Är bara några grejer som jag inte har hittat tankesättet på ännu. Men det kommer väl.

Pappa har varit här ca 3tim ikv så vi bjöd på våfflor och kaffe. Sedan blev det kortspel
och en massa surr.

Leon fick hoppa i badet medans jag plockade bort leksaker och grejade med tvätt.
Väntar på att maskinen ska bli klar så jag hinner byta en till ikv.

Annars så väntar jag bara på att En unge i minuten ska börja och sedan se BB. :)

Imorgon hade jag tänkt sitta på körskolan men det tror jag få bli på onsdag ist för det är
lite grejer jag har kvar att läsa om innan sista pärmen.
Så jag får väl kika förbi Addi gumman å se om kaffekokarn är varm. ;) 
Sista stadskörningen på torsdag också. Sen är det bara lilla uppkörning kvar! GU så skönt!

Nä nu ska vi göra varm choklad me grädde innan En unge i minuten.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0