Onsdag 25 Maj

Snart ny månad igen. Vars tar tiden vägen?

Lämnat Leon på dagis, satte mig vid datorn när jag
kom hem.
Hämtade posten för en stund sedan och hade då fått
papperet från FK som ska skickas in och beräknas hur
mkt jag ska få i föräldrapenning. Var ett papper för
fastanställda så det stod att om man inte var anställd
skulle man ringa om ett nytt papper så jag ringde dit.
"Du har plats 226 i kön".. Som vanligt helt enkelt..
När jag väl kom fram så sa hon att jag hade rätt papper
eftersom jag varit där så länge så det var som helt i onödan
men men.. Ska ringa Katarina så hon får hjälpa mig med att
fylla i det hon måste fylla i och skriva under..

Igår var Jonas mamma förbi. Leon fick tidiga födelsedags paket.
Blev så fint i hans rum! :)





Åsså fick han en regnjacka och jag fick en kokbok om grillning :)
Den lär jag använda flitigt i sommar. Fanns jätte mkt recept på
olika marinader och olika fyllningar mm.

Blev tal om barnvagn igår och nu har vi då bestämt vad det blir för
någon så nu håller jag ögonen öppna på blocket. Nypris 6995 så jag
hoppas på att hitta en bra beg ist.



Känns då skönt att vi var överens med valet :)

Nu ska jag lägga in en bild på kulan så att det blir gjort.
Gått 31fulla veckor idag så imorgon går vi in i vecka 32 men lägger
ändå in för den veckan idag.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0